8 januari 2009

Kinder-speel-kamers

foto: Skona Hem

foto: Bolig Magasinet

Pagina: BoligLiv

foto: House of Pictures

Soms kom ik in mijn zoektocht naar inspiratie in de Scandinavische woonbladen en sites kinderkamers tegen die me zouden doen wensen dat ikzelf weer zo jong was. Hierbij is behalve naar een praktische slaapruimte en lees/leer ruimte ook gekeken naar spelen en gewoon lekker vertoeven.
Welk kind droomt er nou niet van om een gym mat naast het stapelbed te hebben. Of om via zo'n ladder naar je bed te klimmen?
Stuk voor stuk kleurrijke kinderkamers met als je goed kijkt een slimme aanpak van de beschikbare ruimte.

3 opmerkingen:

  1. Superleuke kinderkamers, ben zelf ook op zoek, vind alleen een hoogslaper van nieuw beddengoed voorzien een klein drama...Maar als ik deze kamers zie ga ik er nog een nachtje over slapen! Mooi mooi moooi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. echt leuk die hoogslaper met zo'n veranda-achtige look!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heb na het kopen van bolig liv met de kleurrijke hoogslaper ook gordijntjes gemaakt onder mijn zoontjes bed. Een groot succes!

    BeantwoordenVerwijderen