22 juli 2010

Summer contest - win decoratie papier!

Win een set Rie Elise Larsen decoratie papier!
Stuur ons een mail met een ontwerp, foto of omschrijving van wat jij met het papier zou doen. We hebben al enkele voorbeelden hierboven gegeven als passepartout voor fotolijst, blikjes bekleden of Ikea krukje pimpen. Insturen kan tot eind augustus en op 1 september maken we de winnaar bekend. Hij of zij krijgt gratis een set thuis gestuurd.

Sent us an email with your design, foto or description what you would make with the sheets of paper. In the images we show you some examples like a passepartout for a photoframe, covering tin cans or pimping a IKEA stool. You can sent us your mail until the end of August and on September 1st we reveal the winner. He or she will receive a free set of 10 sheets of Rie Elise Larsen paper.

The contest is GLOBAL!!!!

7 opmerkingen:

  1. Leuk, de eerste mails stromen al binnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zou er broches van maken. Flink verstevigen of lamineren...
    Leuke inspirerende blog!
    Gezellig Zomers weekend. x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb een tweedehands poppenhuis gekocht voor de verjaardag van mijn nichtje. Ik zou die graag met dit papier willen behangen, dan wordt mijn nichtje (en mijn schoonzusje ook) er vast heel blij van.
    x
    ps, wordt zelf altijd erg blij van jullie blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ga een kastje van ikea opfrissen. Niet erg origineel, ik weet het. Maar praktisch voor al mijn kleine prullekes.
    Als mijn kinderen al beginnen zeggen dat ik mijn bureau ook wel eens moet opruimen, is het dringend tijd daar werk van te maken.

    Veel succes!
    Groetjes els, trouwe bloglezer.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg leuk hoor, zo'n contest. Mensen worden enthousiast, nemen de moeite om te reageren. Alleen jammer dat het nu 12 september is en ik er verder niets meer over heb gelezen of gezien....... Ben je het vergeten (je lijkt me behoorlijk druk....) of heb ik het gewoon helemaal gemist????

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Helemaal gelijk Angelique, de winnaar is inmiddels gekozen en bekend gemaakt op ons blog. Op 12 september zie je dat Anja en Fleur gewonnen hebben met de kartonnen paarden die ze willen maken naar inspiratie van Ann Wood.

    The winner is announced in the blogpost of 12 September. We congratulate Anja and Fleur. They won the set by their plans to make cardboard horses as inspired by Ann Wood.

    BeantwoordenVerwijderen