25 augustus 2010

Kinderkamer inspiratie

Het vraagt veel geduld, een vaste hand én heel veel toewijding. Deze muurschildering is door de ouders van tweeling Ebba en Erik gemaakt naar inspiratie van een illustratie van Ingela Peterson. Wel met behulp van een dia projector, anders was het geen doen. 

This requires patience, a steady hand and a large amount of dedication. This mural is painted by the parents of twin Ebba and Erik. Inspiration was an illustration of Ingela Peterson. They did use a projector, otherwise it would be a mission impossible.

Image: Skona Hem

2 opmerkingen:

  1. Oh help..dat will ik ook! Geweldig!..en wat een werk..ik ben bang dat mijn kids het met een gewone wandtattooo doen moeten ;-)
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow! Krijg meteen zin om kwasten te pakken. Ik ben van plan volgend jaar de kamer van mijn zoontje te veranderen dus dit voorbeeld ga ik zeker onthouden! Thanks.

    BeantwoordenVerwijderen