3 november 2010

Op mijn verlanglijstje

Lieve kerstman,
Dit jaar heb ik heel goed mijn best gedaan. Ik heb hard gewerkt en hopelijk weer veel mensen geinspireerd met het Scandinavische wonen. Daar we bijna gaan verhuizen kan ik zelf ook nog wel wat extra inspiratie gebruiken. Daarom staat dit jaar op mijn verlanglijstje het boek Detaljer Hemma van Annika en Ulf Huett. 
Alvast bedankt,
LILLE LYKKE

Dear Santa,
I've been a very good girl this year. I've worked hard and hopefully have inspired many with the Scandinavian style of decorating. As we're about to move house I could use some extra inspiration myself. Therefor I have placed the book Detaljer Hemma by Annika and Ulf Huett on my wishlist. 
Thank you,
LILLE LYKKE

5 opmerkingen:

  1. dat ziet er geweldig uit, waar vindt de kerstman zoiets?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi Lillellyke, ik las je in je tweet dat je dit boek naar Nederland wilt halen. Hoop dat het je lukt, want door jou staat dit boek nu ook op mijn verlanglijstje. Hou je me op de hoogte? Veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. HET BOEK IS ONDERWEG!

    Ik krijg ze waarschijnlijk in de loop van volgende week binnen. Dus wil je ook zo'n geweldig exemplaar (zweeds én engelse tekst!) dan moet je er snel bij zijn.

    Zodra de boeken binnen zijn gaat er een nieuwsbrief de deur uit.

    Groetjes,
    Caroline

    LILLE LYKKE

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is goed nieuws! Moet ik op de nieuwbrief wachten, of mag ik er nu alvast eentje bij je reserveren?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. DE EERSTE SERIE IS AL UITVERKOCHT. VANDAAG WEER NIEUWE BOEKEN BIJBESTELD. NET NA SINTERKLAAS WEER LEVERBAAR. KERST GAAN WE ZEKER HALEN!!!

    BeantwoordenVerwijderen