7 maart 2011

Carnaval

Het zuiden van Nederland hangt weer onder een sluier van verkleedpartijen, hossen en plezier. Het is weer carnaval. Als Brabantse (van origine) ben ik hier natuurlijk ook bij aanwezig geweest. Zonder al te veel voorbereidingen dit keer maar als ik volgend jaar weer ga dan staan deze twee outfits hoog op mijn verlanglijstje. De linker is bijvoorbeeld gemaakt van koffie filters! Beiden gespot op de Halloween afdeling van Martha Stewart.
It's carnaval. I've celebrated this weekend myself. Not too many preperations have gone into my outfit. But if I come to the south of Holland next year either one of these outfits by Martha Stewart are on my wish list.

1 opmerking:

  1. Alhoewel ik vroeger elk jaar carnaval heb gevierd geloof ik niet dat ik het echt mis...haha.
    Ons huurhuisje is nog lang niet ingericht zoals ik graag zou willen. Daarom is het oh zo leuk om weer eens even ideen op te doen op jouw blog. Leuk, leuk!
    Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen