23 maart 2011

Decoratieve 'uien'

Waarom dit soort decoraties alleen met kerst ophangen? De drie hangers boven de lamp doen wel sterk denken aan de houten hangers van Ferm LIVING. We hebben ze in een bal en een ui model, in zwart, wit en naturel hout. 
Beautiful pendant hangers such as these are available in our shop. Just look at the Xmas collection by Ferm LIVING. Why only hang these in the December month? As you can see in this bedroom you can use them all year around! We have them in two designs and three colours (black, white and natural).

2 opmerkingen:

  1. Maar mag ik vragen of ze ook van Ferm Living zijn? Of van wie dan? Wat is de bron van dit plaatje, of heb je de foto zelf gemaakt? Ik ben ook wel benieuwd naar het verhaal achter de muurdecoratie...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Floddertje,
    Deze afbeelding is of van boligpluss.no of van bo-bedre.no, dat weet ik niet meer zeker. Ik kan het zo snel niet vinden. Maar als ik het heb post ik het op je blog.
    Groeten,
    Caroline

    BeantwoordenVerwijderen