22 augustus 2011

Enorme kitsch maar wel grappig

Per stuk zou ik er persoonlijk niet heel snel voor vallen maar als je een verzameling bij elkaar zet zoals hier bij een van de Dos Family visits dan wordt het ineens weer heel leuk. Met name die huilende variant. Die's natuurlijk BRILJANT!
If I would come across one of these at a thrift shop I wouldn't be tempted to buy one. However, a collection of them as seen here in one of the Dos Family visits is very cute. Specially the one crying. That's the best!

2 opmerkingen:

  1. Die huilende is fantastisch! Ik hou wel van kitsch en heb ook een paar van die witte kopjes bij elkaar. Toevallig kreeg ik laatst van Anki (Zilverblauw) die rechtse, vond ze op een rommelmarkt. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben ook verliefd op de Jonathan Adler-vazen. De Dora Maar-vaas is favoriet (grappig, daar ging een van mijn eerste blogposts bijna een jaar geleden over!).

    BeantwoordenVerwijderen