14 november 2012

A day with Kate - shopping top 10

In de aanloop naar Sinterklaas en Kerst wil ik jullie wat van mijn persoonlijke favorieten laten zien. Dus her en der komt er een shopping top 10 tevoorschijn. Soms (zoals in dit geval) van onze sponsor A day with Kate en soms willekeurig wat ik online spot. Hopelijk haal je hier veel inspiratie uit en wat tips voor je eigen verlanglijstje.

De webshop A Day With Kate was een ontdekking die ik deed nadat zij mij volgden op Twitter. Ik kijk altijd even nieuwsgierig op sites van nieuwe volgers en hier werd ik meteen verliefd. Vandaag bij het opstellen van mijn top 10 werd die verliefdheid echt houden van toen ik ook nog eens zag dat ze de Ballab kussens hebben. Verder is het een geweldige 'one stop shop' waar je voor jezelf, kids, stationary, party decorations, kleding, accessoires, fotocamera's etc terecht kunt. Echt, echt een bezoekje waard.

Moving toward Christmas I want to show you my personal favorites in online shopping. Sometimes (like in this case) from one of our sponsors like the lovely A Day With Kate and sometimes from sites I visit and new items I spot and love. Hopefully this can be a source of inspiration for your own wishlist. 

The webshop A Day With Kate was a discovery I did after they started following me on Twitter. I'm always curious about new followers and often visit their websites. Here it was an instant crush that quickly turned into real love when I discovered they also sell Ballab when I made this top 10. It's a great 'one stop shop' for both adults and kids, gift and little treats to yourself, party decorations, clothes, accessories, cameras etc etc. Really be sure to pay this webshop a visit.

My TOP 10:
1 Masking tape Santa
2 Grey Label vest
3 Jellycat Chimboo cat
4 Bisgaard pink rainboots
5 Navy Cambridge satchel (coming mid november)
6 Ballab cushions (LOVE THEM!)
7 Timex 80 watch white
8 Lomography camera fish eye
9 BeckSondergaard scarf bow bright blue
10 A Day With Kate iPhone4 case Note to self dark blue

Click on the numbers to be linked to the shopping pages on the A Day With Kate website

2 opmerkingen:

  1. Nou dat vind ik nou nog eens een superleuke verlanglijst!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie spullen in deze webshop. En het wordt ook nog eens mooi verpakt, echt een feestje om iets tebestellen en te ontvangen.

    BeantwoordenVerwijderen