27 november 2012

Mix, match en karakter in de keuken


We gaan komend jaar verhuizen en voordat we dat gaan doen gaan we (ja dit is geen echo) verhuizen. In het appartement in Rotterdam zijn we bezig voor een nieuwe keuken. Waarschijnlijk een vrij standaard witte IKEA keuken met wat leuke eigen aanvullingen. Maar oh oh oh wat ga ik twijfelen als ik dan weer zo'n losse elementen keuken zie. Een heerlijke ratjetoe met 100% karakter.
Next year we're moving house, twice! For our appartment in Rotterdam I'm looking for a simple but nice new kitchen. It'll probably become a basic white IKEA kitchen but oh my I start to doubt when I see a kitchen like this. Mix and match and 100% character.
Image: LovelyLife blog

2 opmerkingen:

  1. Poeh ja, dat snap ik als ik dit zie! Heb zelf trouwens de strakke donkergrijze keuken van Ikea, bevalt heel goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zou het liefst mijn witte strakke keuken willen inruilen voor zo een. Maar dan heb ik ook meer ruimte nodig. Ik vrees dat ik die niet gratis erbij krijg.
    De mooie "vegetabeliska" in de laatste foto is fantastisch!

    BeantwoordenVerwijderen