14 november 2012

Warm, warmer, warmst

Gewonnen door 'Owl my God'. Gefeliciteerd!




Wat kan het tegenwoordig lastig zijn om een leuke theemuts te vinden. Maar niet bij Kleur op Tafel. Zij hebben een leuke reeks van Rosenberg CPH uit Denemarken in de collectie opgenomen! 
Wil je kans maken op zo'n mooie theemuts van Kleur op Tafel? Laat ons dan even weten welke print je absolute favoriet is. En voor een verdubbelaar van je kansen LIKE je de facebook pagina van Kleur op Tafel. Op die manier blijf je ook altijd op de hoogte van de leuke akties en nieuwe collecties.
Isn't difficult these days to find a nice tea cosy? Not anymore as one of my favorite webshops Kleur op Tafel has added the Rosenberg CPH range to their collection.
Interested to win one of these beauties? Let us know your favorite print. And to double your chances you just LIKE the facebook page of Kleur op Tafel. This also keeps you updated on all their future promotions and new additions.

This give away ends November 28!

Tip voor de feestdagen: Kleur op Tafel werkt met leuke kadosets!

25 opmerkingen:

  1. Ik vind de laatste met de lepels leuk! Ze zijn gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oo!! Ik ben al jaren op zoek naar een leuke (moderne) theemuts. Eindelijk gevonden, én, verliefd geworden op de witte met blauwe stippen (de bovensten afbeelding van je blogpost).

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja! De Dash Coral! :)
    Mooie producten, zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja hoor, de drop blue, met kobaltblauwe 'drops', die doet het 'm! Prachtige grafische patronen..

    BeantwoordenVerwijderen
  5. I like the first one,with blue dots.Beautiful patterns!!Thanks for the opportunity!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh,wat een mooie theemutsen!
    Ik vind de derde super en waag een kansje.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo v e r s h r i k k e l i j k GAAAAAF!!! deze theemutsen. Vooral de zwarte met bloemen: love it!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi, ik ga voor de eerste die is erg mooi! we krijgen binnenkort een nieuwe keuken en daar zal de theemuts heel mooi bij staan:)
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw, gave give-away! Mijn favoriet is de theemuts in de print Big Drop Blue. En nu heel hard duimen! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. I like them all, but only the orange and light blue will fit quite nicely on my sofa!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi! Ik zou voor de rood/oranje willen gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik ga knallen met de 2e theemuts. Mijn winter kan wel wat warmte gebruiken!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. De lichtblauwe past absoluut het mooiste in mijn wit/ijsblauw/chocobruine huis :-).

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik kan slecht kiezen want ik vind de dash coral en de dot terracotta allebei leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuke Give Away! Ik weet zó wie ik blij kan maken met zo'n theemuts :-) Ik ga voor de 4de, de zwart/witte.
    Kleur Op Tafel kende ik al via Facebook.

    Succes aan iedereen!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat supergaaf, een ouderwetse theemuts maar dan helemaal hip! Ik vind ze allemaal mooi, met misschien een lichte voorkeur voor de lichtblauwe. Kleuroptafel is een hele inspirerende shop, maakt het leven (lees: je uitzicht 's ochtends vroeg :) ) net even leuker!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. zo'n leuke kleuren, ik ga voor de eerste!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Whihoeee, je hebt deze give away gewonnen! Mail je adres even naar info@kleuroptafel.nl en Titia zorgt ervoor dat ie naar je opgestuurd wordt. Veel plezier met deze mooie theemuts en ik heb ook meteen even naar je leuke blog gekeken. Super!

      Verwijderen
    2. Oohh bedankt!! ik heb een mailtje verzonden. Zo'n leuk kerstcadeau :)

      Verwijderen
  18. De lichtblauwe (middelste)
    Hoe heerlijk burgelijk zo'n superhippe theemuts!! Kom maar op!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Allemaal zijn ze leuk, maar de dot blue het allerleukst. Just liked it!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. De zwarte theemuts met bloem vind ik heel mooi :-)

    BeantwoordenVerwijderen