25 april 2013

Left over yarn

Styling: Erin Michael (Australia)

Veel van mijn Instagram contacten zijn gegrepen door de verslaving van pompoms van garen maken. Daar vormen ze dan weer een kleurrijke vrolijke slinger van voor op een kinderkamer of in de woonkamer. Al lees ik wel dat daar vaak een mannelijk veto bij wordt uitgesproken. Hier een suggestie wat je kunt doen met restanten garen die je na de pompoms over houdt. Neem vaasjes, potjes en flesjes en draai daar garen omheen.
Many of my Instagram contacts are hooked on making yarn pompoms. They put them together forming a colourful garland for a kidsroom or sometimes the livingroom. But most of the time that gets a veto of the resident males in the house. Here's a suggestion of what you can do with your left over yarn. Use a vase, bottle or jar and glue the yarn on it.

3 opmerkingen:

  1. Ziet er gezellig uit! Maar vraag me wel of hoe dat goed blijft zitten? Jij een tip?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik zou het denk ik met behanglijm proberen (net als met papier maché). Maar zou moeten testen of dat het garen netjes doet opdrogen.

      Verwijderen