24 september 2013

Nieuwe patronen bij Brita Sweden





Brita Sweden ontwerpt en produceert hoge kwaliteit plastic kleden en dekens. Zelf ben ik met name gevallen voor de kleden. Ze zijn stevig, met vrolijke patronen en frisse contrasterende kleuren. Ik ken het merk al een tijdje en dit keer ben ik ook zeer blij verrast met de fotografie. Mooie styling en geweldig gebruik van kleur. De gele thonet stoelen, de lichtblauwe trap en de zwarte muur tegenover een witte vloer. Ik krijg jeuk aan mijn vingers om de verfkwast op te pakken. 
De producten van Brita Sweden zijn nog niet verkrijgbaar bij Nederlandse retailers maar daar komt vast spoedig verandering in. Ze laten zich namelijk vertegenwoordigen door Nordic Child. Kan je niet wachten... kijk dan eens op de website van Brita Sweden voor de resellers. Er staan voldoende webshops bij die ook leveren in Nederland.  
Brita Sweden is a brand that designs and produces high quality plastic rugs and blankets. I specially like the rugs as they are sturdy, in playful designs and bright contrasting colors. This time I've also fallen in love with their images. Great styling and use of colors. The yellow thonet chairs, the light blue painted wooden stairs and the painted black wall against a white floor. I so feel like picking up the paintbrush now. 
The Brita Sweden products are not sold in the Netherlands yet but this will soon change as Nordic Child is the new agent for this brand. And if you can't wait... look at the list of resellers on the Brita Sweden website to find some webshops that do ship to the Netherlands.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten